Furuvik

Idag blir det Furuvik. Ska åka med Pia, julia&Ellen och William såklart, kanske Stellan & Hugo följer med. Tänkte bada lite men solar nog mer :) Har blivit en badkruka haha.
Efter det ska vi gå runt lite i parken , det ska blix kul.

Igår vad min prins hos Erika. Och då passade jag på att sola! Skönt var det. Sen gick jag hem och duschade o ch Erika kom med William :) Då åkte vi till Sikvik till Pias kompis o sen till Karin. På kvällen kom Mackan & Erika och åt med oss, lövbiff, potatisklyftor och creamy pepper sås, som Mackan gillar ;-) hehe.

Nu håller jag på att göra frukost. Väntar bara på att ugnen ska bli klar så ska jag stoppa in mackorna. Sen lär jag väl göra oss iordning. Ska bada William , han får inte bada på Furuvik för det e för kallt och han e skit rosslig, stackarn. Har vart det i några dagar nu. Om det e lika imon tänker jag ringa till HC.. Just ja, jag ska ju jobba imon, 8-17 fy va drygt. Jaja nu e ugnen klar. Ha en trevlig dag;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0