Kort

Idag har vi vart i Skutskär. Tog generationskort, det var William, jag, mamma, morfar och min gammelfamor :) Kul kul .. Sen har vi vart på polisen igen o jag skullegöra pass, men detär ju fan 1,5 h väntetid o det hade vi inte tid o vänta. Så vi åkte till skolan o tömde mitt skåp o lämna nyckeln, sen hem. Efter det gick vi på promenad med Leila & Bian. Så roligt att William & Bian e lika gamla, det skiljer 5 dagar mellan dom :)

Imorgon blir det fullt upp. Ska upp tidigt o göra oss klar, BVC kl 11 sen vid 12 kommer Erika och då ska vi ner på stan, sen kika på min kära klass som tar studenten ! Önskar verkligen att jag hade kunnat tagit den oxå. Men det hade itne gått ändå med tankte på all frånvaro jag skulle få hehe, :-D Efter det vid fyra tiden ska  vi åka till Skutskär. Ska bli skönt o åka dit ett tag :) Har vart så stressigt . Längtar till nästa vecka, då har vi inget inplanerat, inte vad jag kommer på iaf. Förutom att jag ska jobba på ons..

Nu har vi fixat biljetter till Eclipse oxå. Så niiiice, ska bli skit kul o gå på den med Sanniss :-D Vi ska gå på den 21.30 så tror William ska sova hos mamma o pappa .. KANSKE då. Kan bli lite jobbigt. Dagen efter flyttar vi. wiho så bli SÅ skönt o flytta till marken . Och jag kan lova att det sticker folk i ögonen, endel går runt till grannar och undrar hur i hela världen vi kunde få den ... Inghen frågar oss, så det är väl som det brukar ;-) haha jag tycker det bara e kul jag.

Nä nu ska jag göra popcorn och läsa den 5e delen av Twilight Saga, Bree Tanners nya liv. Later


Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mamma

Hej! Ja det är toppen med oss med er då? Ja han är inte större men jag tycker han är lång och smal hehe. Han vägde och mätte sig förra veckan så så mycket större är han nog inte. Jag älskar vagnen blev kär i den första gången jag såg den. Den gröna. Jätte roligt med färg jag känner mig så levande med den :D Man blir glad av färg istället med bara mörka färger. Annars har ju typ alla den där vagnen i svarta, mörka färger. Valde mellan den och en i vitt skin så sjukt fin den med men eftersom jag blev förälskad i den gröna först kändes det bäst att ta den :D

2010-06-14 @ 09:32:49
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0