Onsdag 9/6

Idag har vi vart på stan. Jag & William tog Ellen med oss o åkte ner, köpte lite kläder åt William och leggins och lite kraffs åt mig själv :) Skulle gå till polisen o göra pass men de e lite svårt o gå dit med William själv. Så jag ska göra det imorgon så ska Pia skjutsa mig o passa William medans, ska även förbi skolan och tömma mitt skåp o lämna nyckeln. Det är så tråkigt nu för jag ivll oxå ta studenten i år. Men men får göra det nästa år, jag har ju faktist fått världens finaste lilla son :) Han ligger just nu o sover.. hmm antar att han kommer sov för hela natten nu , hehe , då blir det att gå upp tidigt imorron, men det gör inget =)

Jag har jobbat ganska mycket på sistone oxå. Känns bra men samtidigt lite dåligt att lämna William, men jag behöver ju jobba, tjänar in föräldrapenningen på typ 3 nätter så det känns som det e värt det. Det bara ramlar in jobb nu, dom ringer flera ggr i veckan :)

Nu ska jag gå o skölja bort min ansiktsmask, använder Deep Down Detox, den e grryyym =) Värt att prov kan jag lova. Smell you later ;)

  


Kommentarer
Postat av: Mamma Bea

SV: Vad skönt att han kan somna på direkten av en filt :P

2010-06-09 @ 22:44:46
URL: http://mammabea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0