Packelipack

Tja alla fäänz :)
Idag har jag vart o jobbat en snabbis, 3h rättare sagt :) William hade roligt hos farmor med sina kusiner, han var helt slut hehe :) Efter jobbet hämtade jag min prins ochv i gick till mackan & erkan o titta för dom har tapetserat o grejat, jättefint var det!:) Sen var det dags att gå hem för mamma o pappa kom o hjälpte mig o packa :) Så nu har vi börjat iallafall, tagit ner lite hyllor osv =) Bra det.

Imorgon har jag mycket för mig, ska välja nya tapeter, tråk jag ska ta samma som vi har nu hehe. Men det finns ju inte skit mycket att välja på hos gg precis, det är ju tråkigt ! Sen blir det stan med Sannisen ;) M & E skulle oxå komma förbi så det blir nice :-D

Nä nu ska jag beställa ett par nya converse, ett par röda tror jag :) fancy ! See you happy face´es



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0