Tisdag

Idag har jag solat lite, men det var inte mycket må jag säga. Har inte riktigt tid för sånt nu :) Har även vart med Leila, vi gick o handlade mat o så, sen gick jag & min lilla bebis hem till Pia och åt pizza , smaskigt var det. Nu på kvällen har Leila & Bian vart här :) har alltid roligt med Leila, vi har sjuk humor :-D o tänker lika när det gäller vissa saker, ha ha :-D Vi satt o prata lite och kidsen satt o titta på varandra, Bian flinade åt William medans han satt o stirra helt förundrat på honom, haha så skit roligt ut :-D Dom blir nog jättebra kompisar sen eftersom dom kännt varann sen födseln!

Imorgon blir det jobb 11-14, sen ska jag till Mackan & Erika ett tag, sen kommer det någon och tittar på lägenheten vid 16 tiden. På torsdag ska vi ner till gavlegårdarna en snabbis för att byta tapet, jag ångra den jag valde. Ska oxå välja nu bänkskiva som jag (läs:Pia)  tjatat till mig ;-) hehe. Måste ju ligga på om man ska ha nått här i världen.

Nä nu blir det att lägga sig brevid gullrumpan, eller nä det blir det inte för han sover i sin egen säng, som vanligt. Skönt att han gjort det sen han var 2 månader :) Han e så duktig min prins. Behöver bara lägga honom med nappen och laban så somnar han på 10 min max ! Så kul när man tar fjärrkontrollen oxå o ska byta kanal då tar han den o byter ;) (Eriikaa hahah) Lika om man e ute o går och man bär honom, då brukar han ta tag i vagnen och dra den.
Närå självklart tar han tag i allt man har framför honom, om det så är en vagn, dosa eller nappflaska :) Men han e duktig min prins och jag blir så stolt när han håller på grejar !

Sängen var det ja ! Bye


Kommentarer
Postat av: erika

Haha! Ja han är så duktig William som lärt sig så mycket ;D;D haha.

2010-06-23 @ 11:35:43
URL: http://eeriiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0