Fredag hela veckan

Hallå i stugan .
Idag har jag och min älskade son promenerat ner på stan, jag gick verkligen loss med mitt stackars kort , fick med mej både det ena & det andra hem. Bland annat gardiner ! haha . Hjärtat sov hela tiden :)
Efter stan gick vi direkt hem till Pia , satt där ett tag, sen åt jag o sen åkte vi till Malin för att passa Hugo medans hon skulle göra nått , sen åkte vi till CityGross där dom hade massa extrapriser på godis o chips o då dyker såklart fläsk fian i mej upp och jag köpte massa skit , ha ha . Meeen jag får fortsätta gå en massa så gör det kanske inte så mycket :)
William har somnat nu iallafall, eller det gjorde han för en och en halv timme sen typ. Får lite panik när jag inser att han har sovit så länge, känns som jag förloras sömn, och det gör jag ju . Men man måste ju passa på att göra saker man kanske inte kan när han e vaken. Förresten så inatt sov han hela natten (!!!) Skit skönt , förutom att knas jag låg vaken o vänta på att han skulle vakna (?) Låg bl.a. o tänkte på gardinfärger .... haha. Ja så kan det vara.
Ska lägga in lite nya bilder men sen blir det sängen minsann ! Kan förövrigt tipsa om fuji där man får 100 gratis bilder :-) naaaajs. Tjjiiiing 

  Är han inte charmig så säg .. ;) han skrattar jätte mkt när man pratar med han :D







 ¨såhär tjusig var han när morfar ( min pappa ) fyllde år i onsdags =)

Jag älskar min lilla son över allt annat . Finns ingen starkare kärlek än den man har till sitt barn ! Går igenom eld och vatten tusen gånger om för dig älskade vän <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

såå söt :)) puss på er! hoppas allt är bra!

2010-03-23 @ 13:37:15
URL: http://sannalovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0