Helt vanlig tisdag

Haha ja idag jar detvar en helt vanlig tisdag :-P Lillhjärtat e fortfarande krasslig :( fast bara på kvällen/morgonen.. Iaf, vi sov till 10 idag, sweeeet :) sen låg min älskling o lekte i babygymmet och jag duschade, lite senare traskade vi ner till Pia, Ellen & Hugo för att äta lunch, blev hemmagjord pizza. Efter ett tag blev William trött o eftersom Hugo sov i sovrummet och Ellen lekte i det andra så tog jag & W en promenad till Apoteket & Ica maxi så fick han sova i vagnen :)
Vid 18 tiden kom mamma o hämtade oss så åkte vi till Ikea, vi var ju där i förrgår o då köpte jag lampor som man skulle hämta ut på varuutlämningen men det glömde vi så vi hämta dom idag ist, sen kika vi runt lite inne på köpis oxå . Jag köpte en tröja & ett linne. Konstigt nog sov William hela tiden, och när vi kom hem vid 20 tiden så mata jag honom sen lag jag han i hans säng så slockna han o nu sover han för fulla muggar :) skönt . Ska börja vänja han varje natt nu att somna i sin egen säng. Tråkigt för mej, jag vill ju ha han brevid mej men orka problem sen när han blir äldre , typ 3 år o fortfarande sover i våran säng, nää :P
Imorgon ska vi ta en promenad med Erika ner på stan , det ska bli roligt !:) få se om man hittar nått, jag som verkligen behöver handla massa (inte).
Nej nu ska jag nog sova tror jag. Tråkigt att det inte var nå desperate idag !
Hejs svejs

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jaa! :) en tvåa, bakom engelska skolan typ :)ska bli riktigt roligt faktiskt. Ja det tycker ja vi kan göra, låter great! :) Puss

2010-03-31 @ 19:58:07
URL: http://sannalovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0