Kväller

Hade fel där i förra inlägget, William fick mat sen somna han direkt igen, och jag med:) skit skönt. Efter typ 2h  vaknade han igen o fick mat o nu sover han igen ;-) känns som jag inte får sova mkt inatt eller så sover han då oxå .. han har ju sina sov perioder ibland sötnosen:)
Imorgon ska vi till nått luftkuddeland (?) med Williams kusiner :) Har ingen aning om vad det är för nått, men lovade att följa med iallafall :-P
Nu ska jag försöka lägga in bilder på datorn från mobilen, hoppas det inte krånglar som vanligt . Hejs svejs !

Malin: Skulle du inte komma hem i helgen? :)

 Älskling

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Hehe dom där kläderna köpte jag då när jag träffade dig i stan :P Hoppas allt är bra med er!

2010-03-04 @ 00:22:08
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0