Onsdag

Oj nu var det längesen jag skrev, hehe.
William ligger o sover och jag har badat och gjort mej klar :) Idag fyller pappa år så vi ska åka dit. W ska ha skjorta & jeans haha :-D han kommer bli så fiin lilla hjärtat:)
På måndag ska jag och William åka ner på stan o möta Hampus , han skulle köpa lite kläder åt W:-P Sen ska vi till familjerätten och skriva på faderskapet :) På tisdag ska vi först till min BM på efterkontroll och "utskrivning" och sen BVC, och på onsdag kommer min moster och mina småkusiner från Österrike :) det ska bli jätteroligt, har inte träffat dom sen ja ja kommer inte riktigt ihåg när det var. Förra vintern (?) jaja nu kommer dom iaf :)
Nu ska jag passa på att äta innan min lilla älskade prins vaknar ! Skulle kunna gå in o pussa på han så han vaknar, men det ska jag verkligen inte göra.. Men det e svårt o låta bli , han e så söt, så igår råka jag väcka honom. he he ;) tjing !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0