Onsdag

Min lilla älskling sover sött i sin säng, äntligen . När BVC kom så låg han o sov i sin vagn här hemma, men då var jag ju tvungen att ta upp honom för att han skulle vägas, o det var kl 14:30, sen dess har han vart vaken för han har jättesvårt att koppla av och somna om så han har vart jätteledsen lillhjärtat.. Han har ont i magen lite då och då oxå. Det är jättejobbigt o se när han e sådär ledsen :/
Jag har precis tittar på Andra Avenyn och ätit salta pinnar :) Tänkte lägga mig i sängen och kika på nått annat nu innan jag ska sova. William somna ju rätt tidigt för natten idag så bäst o sova lite utifall han vaknar många ggr inatt.
Nån dag tänkte jag skriva hur min förlossning gick till :) Svårt o få tid bara men det kan vi nog ordna, jag själv tycker det är jätteroligt och läsa folks förlossningberättelser ! Alla är helt unika:) Min var snabb som tusan, 6h efter första värken var han ute!
Nu börjar goltimmen, hahah närå Efterlyst :P så tjingeling !


 Älskar mina pojkar mest av allt i hela världen <3 Min fina familj


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Prova sempers magdroppar dom gör susen! Det tog ett par veckor för Colin men nu gråter han aldrig :) Hoppas allt är bra med er

2010-03-11 @ 13:12:57
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Karoline Sundqvist

gud va söt han är!

sköt om er:)

2010-03-16 @ 17:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0