På promenad genom stan tralalal

Idag har jag & William promenerat med Erkan ner på stan :) Det var jättetrevligt,vi gick runt o tittade lite o käkade o så :)) Sen traskade v i hemmåt, gick förbi Willys på hemvägen oxå. Vi gick förbi Pia ett tag o prata lite med henne , sen kom Mackan o då gick vi hem till mig, Mackan & Erika fikade o lekte med William medans jag lagade mat :) sen gick dom hem o då var det sovdags för älsklingen o ja han ligger här nu o sover:)
Imorgon ska vi gå med Erika till polhem, vi skulle gå dit för att möta Mackan som går på kurs där på Komvux, så kom  vi på att jag kan ju hälsa på min klass då oxå!=) Så det ska  vi göra. På kvällen sen ska vi på besök. <3
Nu tänkte jag sova så man orkar gå upp imorgon, imorse försov vi oss, hehe :) Hejs svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0