Polly

Jag sitter och äter polly och tittar lite på datorn och lite på män som hatar kvinnor :-) brevid mig ligger min ängel och sover :) Tänkte att han skulle få sova i sin säng inatt, så när han hade ätit lag jag honom där, och jag fortsatte kika på datorn, så vips kom jag in på en mammas & pappas blogg vars barn hade dött, jag satt och läste lite och då hörde jag W som började gnälla så jag hämtade tebax honom till mig <3
Jag sover faktist bäst när han sover med mig, då känner jag att jag har bäst kontroll och slipper släpa upp honom ur hans säng när det e dags för mat osv.
Men jag måste seriöst börja låta han ligga själv, just nu sover han ju som sagt med mig och när han vaknar till kan jag ligga o hålla han i handen o då blir han lugn, det e inte så bra då han måste hitta trygghet i sig själv när han vaknar till, men blä va jobbigt o tråkigt o hålla på börja med det då.
Det e nog alltid lite svårare med första barnet, lika på dagarna, han vill inte ligga själv förutom i babysittern i max 40 min, sen blir han lite putt o då lär man ta upp han o ha han i knät, och han vill absolut inte ligga så som man brukar hålla spädbarn, han vill bara sitta och vara med hela tiden =)
SKulle va skönt om han ville ligga lite själv oxå, typ på en filt på golvet eller i babygymmet, som jag för övrigt funderar på att sälja för det tycker han vekrligen inte om.
Funderar på om jag kanske ska plocka ut lite kläder han växt ut, o kanske lägga ut bild på de här i bloggen om nån e intresserad, inga risiga kläder, har rätt mycket lundmyr i strlk 50 o sådär. Ja vi får väl se :) 
Nu e snart män som hatar kvinnor slut och jag ska lägga mig brevid mitt älskade barn :) Imorgon kommer mamma& pappa och ska sätta upp en tavellist, tror dom skulle ta med mat åt mej oxå , haha :-D 
Vi får väl se när jag skriver igen, tänkte skriva ner förlossningberättelsen snart oxå . GODNATT !

William min ängel jag älskar dig över allt annat i hela världen, min prins <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0