Sleepyhead

Klockan 15 gick jag o William o lag oss en stund för att vila, vi vaknade tjugo över 17 och då fick han mat, sen somna han om o sover fortfarande :O haha , lillahjärtat va trött efter han lekt med pappa :) Nu kikar jag på desperate housewives och äter popcorn :-) har beställt lite kläder åt mej o lillen från h&m oxå  :-)
Imorgon åker vi till skutskär, för imrgon kommer min moster och kusiner från österrike =) det ska bli jätteroligt, det var ju ett tag sen man såg dem!
Saknar hampus jättemycket <3 han e så sööt med william =) igår var tobbe virre mackan erika & daniel här o hampus skulle ta hur många kort som helst på dom när dom höll i W :)
Nu måste jag fortsätta titta :) hejpa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0