Snöndag

Jävla skitsnö. Trodde det skulle vara lika fint som igår... Jahapp, idag har vi vart till city gross med pappa, skulle handla lite till imon som jag o mitt stora hjärta ska ha :-)
Just nu sitter jag i sovrummet och ammar, William somnade ett tag men vakna efter 15 min o skrek o skrek så jag tog in datan hit för jag tycker jag gör inget annat än att ammar, ska börja kalla mej för Arla tror jag:) det e självklartjättemysigt men vissa dagar (läs idag) känner man sig som en mejerifabrik. Förr i tiden har jag hört att man skulle hålla 4h mellan matningarna. HAHA skulle jag göra det skulle mitt älskade barn hungra ihjäl. Usch hemska tanke. Nu somnade han så då kanske jag hinner dammsuga resten av rummen oxå. Det återstår att se när herrn vill vakna :-P Nu ska jag gå. Byebye

Älskar mina killar <3


Kommentarer
Postat av: Josephine Westling - Gravid

svar: nej vi har inte tagit reda på kön. Inge kul då :P

2010-03-22 @ 14:34:18
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0