Snor & Ikea

Min prins har blivit snorig :( eller han var det inatt oxå, o hostade lite o hade sig, stackarn. Han e lite bättre så det är inte så farligt, men ändå, han har vart lite kinkig idag för det oxå.
Mamma o pappa kom hit ett tag tidigare, vi satte upp lite grejer o så, bl.a tvn, så nu sitter den äntligen på plats =) Efter det åkte vi ut till Ikea en snabbbis , jag köpte lite lampor, blommor o lite annat smått o gott. Handlade även på coop , sen åkte vi hemmåt igen. Lilleman har mest sovit hela dagen, och vart ledsen .. Lill hjärtat, hoppas han e bättre imån <3
Imorgon händer det inget speciellt, skulle egentligen spå mej men det blev inte så, ska göra det senare ist. Annars tänkte vi bara ta en promenad, ska förbi konsum o hämta mina kläder från nelly=) Nu sover prinsen och jag ska packa upp lite grejor , sen ska jag kika på nån film : ) Vi hörs, so long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0