Tisdag

Nu har min lilla älskling precis däckat, hehe :) stackarn var jättetrött. Han sov bara 30 minuter på förmiddagen idag, och ändå var han jättesnäll och nöjd när vi var på Lufkuddelandet :-P Men fy va äckligt det kändes där inne, luften var typ som vatten, det lukta barnsvett o det var tusen så svettiga ungar överallt som skrek. Antar att det är lika bra att vänja sig, hehe =) Julia & Ellen hade jätteroligt iallafall medans vi tittade på nmär de hoppa omkring. Efter vi vart där åkte vi till Maxi o sen hem o gjorde mat. Marie kom ner till Pia sen oxå, o William fick en jättefin t shirt och en jeansväst :) han kommer bli så fin i det :D
Imorgon ska vi äta lunch hos Pia, pannkakor blir det :) Sen ska vi gå ut och gå på en promenad=)
Just nu sitter jag bara o väntar på att klockan ska bli 21 så efterlängtade Desperate Housewives börjar :-D  Har även fyllt i lite i Williams "Mina första år bok" Ska bli roligt och fylla hela och sedan ha den kvar hela hans liv=) har själv en sådan, min första tjuga ligger där i =) haha.
Nu tänkte jag titta runt lite på tradera efter nå roligt :) tjingeling

Malin: Jahaja ja men då ses vi nästa vecka istälelt då!:)


Kommentarer
Postat av: sanna

tack sötnos! :) Lär träffas snart igen :) puss<3

2010-03-03 @ 14:26:32
URL: http://sannalovgren.blogg.se/
Postat av: fraajs-blivande mamma♥

Sv ; ja verkligen jättekul :) fast det är lite tråkigt med folk som kommer och börjar bry sig när man är gravid och inte innan , men sånna kan man ju välja bort iförsäg.



Ja jo , jag vet vad ni sitter i för sits . Umgicks med Linus , hampus o stiven med flera innan hampus åkte. Men det kommer nog bli bra endå det där ska du se :)



Tråkigt det där med din familj :( förstår inte varför alla föräldrar blir så arga och inte glädjs redan från början istället . Du kommer vell endå kunna ta studenten i sommar ? eller ..



Kram

2010-03-03 @ 18:00:36
URL: http://fraajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0