Fler besökare till bloggen

Hittade en sida där man kunde registrera sig och få fler besökare, det går ut på att man bara klickar på en länk då kommer det upp olika bloggar och man behöver bara vara på sidan i 10 sek, sen kan man klicka vidare o då får man poöng och därmed fler läsare. Jag har typ 160p och då får man typ 45 läsare :D Gå in här bara o registrera er om ni vill testa :)

Jag har precis vart ner i Centrum och mött Hampus, vi åt sallad, sen skulle han tilbaka och jobba på gymmet så jag gick hem. Mamma ringde precis o sa att hon var påväg så hon ska väl vara här ett tag:)
Kl 14 tar jga bussen till jobbet och då hämtar Pia & julia & ellen William, dom skulle gå o handla o greja.
Jag slutar kl 20 så lär verkligen skynda mig till bussen så jag hinner hem innan 21 då desperate börjar :D
Sen ska jag nog kolla på paranormal activity ... ensam ... få se om man vågar sova sen då haha :D
Nu måste jag gå o göra matlåda.. tråk. Hej!


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Är du gravid igen? :)

2010-11-02 @ 13:28:09
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Haha nej men i och med att du har en gravidräknare på bloggen ;) Det var därför jag var tvungen att fråga ;)

2010-11-02 @ 17:47:05
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0