10-10-10

Idag blir våran älskling 8 månader v Nu låter jag väl som en gammal kärring men det går så fort.. Snart är han 1 helt år! 

I fredags gjorde vi inte så mycket, Hampus var ute med en kompis, sen kom dom hem o sov. Igår var vi hemma, gjorde god mat, städade lite o kikade på film :) Och idag har de inte blivit mkt heller, åkte till Hille för att se vart jag ska jobba, har intro på tisdag. :) Kul
Nu håller jag på bakar banansockerkaka. William ligger i sängen, han har sovit lite med vaknat igen pgr av det där förbannade snoret, jävla förkylning. Måste gå o slänga i lite näsdroppar. tjing

Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mami

Ja okej vad skönt med lite lugnt. Jag har gått intro på sjukhuset men i sommras hade jag inte speciellt mycket tid att jobba och nu har dom inget heller :( men men vad roligt att du ska få börja på något nytt. Ska ringa och prata med dom jag med tjata lite.

2010-10-10 @ 21:57:00
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0