Live entertainment hahaha

Pratade precis med Hampus mamma i telefon, och hon bor ju tvärs över gatan, så sa hon at det har stått en bil på våran sidan av gatan jätte länge nu, typ 2h. Så jag gick ut på altan o kollade, jag känner igen bilen, det är en tjej som bor i nått hus bort och en kille, det är killens bil och dom "dejtar" tydligen, för jag har sett dom sen i somras, då stod dom utanför bilen och pratade i flera timmar men nu sitter dom i. Eller sitter o sitter.. jag gick ju ut o kollade så ser man killens huvud åka lååångt ner och hit o dit och jag såg inte tjejen så man kan ju undra vad dom har för sig :D ha ha ha lite rolig tisdagsunderhållning sådär ;)

Kom o tänka på en annan grej, i julas så var ju jag mamma moster o min mormor o sthlm hos min kusin, på kvällen när vi skulle sova kollade jag ut genom fönstret så ser jag 2 personer i lägenheten mittemot ligger o har sex. ha ha undra om folk tänder på att andra kan se dom :D

Nä nu blir de läggdags för mig, ska upp tidigt imorrgon.
G O D N A T T


Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mami

2010-10-26 @ 22:22:14
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Sandrah, Colins mami

2010-10-26 @ 22:23:19
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Sandrah, Colins mami

Ja vore jätte kul om ni ville hänga på någon gång! Jag kollar på barskolan samtidigt så jag gjorde fel 2 gånger när jag skulle skriva innan :P Haha ja då har du underhållning ;)

2010-10-26 @ 22:25:38
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0