Makeover

Mamma&pappa har precis åkt hem. Lilleman sover och jag sitter här :) Har gjort om lite här i vardagsrummet. Bytte gardiner i sovrummet och vardagsrummet så nu är det vita i vrummet och rosa i srummet. Bytte lampor och flytta om lite grejer oxå. Köpte en ny lampa till taket, maskros eller vad den heter från Ikea, skit cool är den :D Riktigt nöjd.
 Just ja, det där med tavellisten, ja pappa hade inte sin borr hemma, men då fixade jag en borr av en granne, sen skulle vi sätta upp listen, ja då har jag ingen, ha ha snacka om dum. Men då hade mamma o pappa en i bilen för dom hade precis köpt en, tog in den och skulle sätta upp, då passar inte dom jävla ramarna för dom e för stora. Jaha tänkte jag då sätter vi upp tavlorna utan tavellist, SÅKLART har vi ingen rumstock så vi kunde inte mäta ut. Men som tur vad så hade svärmor en ;) hehe dåligt drygt det va.
Nu sitter dom där iaf.
Tänkte ta bilder men batteriet e självklart slut, kanske laddar den o fixa dom ikväll, kanske inte ;)
Tänkte göra kvällsfika nu.
So long !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0