sjukan med william

Jag o william badade för typ 1h sen , så när jag skulle sätta på han pyjamas så grinar han för de e kallt, så ser jag att de e helt svart / brunt o skit konstigt i gommen och lite på tandköttet o de går lixom ner i halsen :S jättekonstgit, tog en tops o peta på de för jag tänkte om han hade ätit nåt, de ser faktist ut som bajs men vi har inga bajsblöjor inne så hehe men iaf så blev de inget på topsen o hampus kände på de o de kändes inge konstigt heller.. Vi ringde sjukvårdsrådgivningen o dom sa att vi ska åka o kolla så vi ska till södertull 20.40 .. dom hade aldrig hört nåt liknande. humöret e de inge fel på han e lika glad som vanligt så vi får väl se men man blir ju skit orolig när de e ens barn lixom . få se hur de går..


 älskade lilla barn <3

Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mami

Konstigt hoppas det går bra!

2010-10-23 @ 19:09:04
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0