T to the rött

Ja trött är jag. Som fan, ska alledelens strax gå o lägga mig. Imorgon väntar bad på fjärran med William, Pia, Julia&Ellen :) Kul ska de bli :D Efteråt ska vi äta nånstans, förmodligen Mcdonalds.. mm gott.. får väl ställa upp, kidsen har ju lov så det får bli som dom vill.
Det har vart en rolig dag på jobbet idag faktist :D Ingen gjorde nånting så jag börja baka med dom boende, vi gjorde kola kakor och kladdkakemuffins:)
Usch jag är så trött på det här vädret, skulle verrkligen behöva åka utomlands, eller åtminstone på SPA ;) Äsch får väl vänta, vi ska förmodligen åka utomlands nästa år, hela familjen:) I vår ska jag ta med mig mamma och åka till österrike tänkte jag, om de går då :)
Nu ska jag ta nått att äta och sen gå o sova ! Godnatt med er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0