Torsdag

Mamma kom hit idag vid 10. Då hade vi nyss vaknat (!) haha. Vi åt lunch och jag duschade o sådär, sen åkte vi till Owe Jansson och vidare till köpis o ikea :) hitta lite roliga grejer. Åt mat på ikea, gott som vanligt :P Jag köpte 2 tröjor, body till W, lite ljus sen fick jag en tomte av mamma :) William hade bara sovit typ ½h idag, han gillar inte att sova i vagnen. Så han somnade efter en timme hemma.

Jag har fått nytt jobb oxå. Eftersom på mitt gamla ställe kommer det inte bli så jätte mycket tider o sådär framöver, skittråkigt, men men, blev erbjuden ett jobb i hille på ett boende för utvecklingsstörda, jag föredrar psykiatrin eftersom jag har jobbat där ett och ett halv år innan men det kan ju va kul o prova nått nytt så imorgon ska jag träffa chefen o prata lite o sådär :) Roligt . Sen kl 11 är det bvc, ska bli kul o se hur lång han e :) jag vet att han väger typ 9.8 kg för jag har vägt han hemma ;D han gillar vågen å brukar sitta på den så haha :P

Förövrigt kommer ju Hampus imorgon så det blir ju kul, få se vad vi hittar på :) <3

Nu ska jag ta nått att äta. Bye


Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mami

Skittråkigt att det inte finns speciellt mycket jobb någonstans. Han väger mer än 2 kg mer än Colin jag som tycker Colin är jättestor :P

2010-10-07 @ 20:55:36
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Sandrah, Colins mami

Hehe ja det blir ju så vi är inte så långa men Colin är hela 72 cm lång snart växt om mig med mina 154 cm. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra i helgen. Ska till pappas nya hus och hälsa på ikväll bara. Vad ska ni göra då? kram

2010-10-08 @ 09:01:19
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0