Fix trix

Mamma och pappa har vart här och fixat lite, diskmaskinen ska kopplas in på rätt sätt, nu är det en kabel som ligger lixom utanför .. svårt o förklara. Sen har dom fixat lite annat oxå. Och köttbullarna blev goda :D haha
William blev jättetrött vid 17, men höll han vaken till 18 typ då fick han gå o lägga sig så han sover han.. skönt att han har så bra sovtider, han somnar typ alltid 20 och sover till 08. Så duktig är han min prins, o sådär har han sovit ända sen jag slutade amma, när han var 2 månader tror jag det var. Så det e ju ett tag :) Ibland när han vart sjuk o sådär har han självklart vaknat oftare men i vanliga fall sover han 12h i streck. Och en till sak som e bra är som nu när han har lagt sej kl 18 så vaknar han inge tidigare heller :)
Han har börjat ställa sig oxå, han vet inte själv att han måste typ hålla i sej när han lutar sig mot soffan så han ramlar ibland men han står rätt bra ändå lillfisen :) o han vill gå hela tiden hehe så vi får köpa en gå vagn snart ;D

Nu ska jag kolla på Glee o sen sova ! Godnatt





Älskade lilla vän ! Love you <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken javla sootnos han ar da !!!! :)

2010-09-16 @ 21:39:48
URL: http://charlenehaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0