FUL trender

Ja jag måste bara skriva några ful trender, räkna inte att se mig i något liknande ;)

 Okej nu va de här en ganska snygg bild haha men jag menar att ha leggings med en kort/vanlig tröja, så jävla fult, såg de på stan igår, blä.

 Vida jeans med hög midja, so damn ugly fyfan, 70 talet vill ha er tebax ! Förresten e det lika fult att ha vida jeans med låg/normal midja.

 Sist men definitivt inte minst, senilsnören , aa man hör ju, de e till för gamlingar! Det e riktigt hemskt fast de e rätt kul o se alla som faller för trenden ;) ser skitlöjligt ut haha :D

 Glömde ju tönt brillorna, dom har en självklar plats i listan:)


Ja de var nog allt, for now. :D bye


Kommentarer
Postat av: Malin

Nej är det sant, är senilsnören modernt?! hahah fy fan aldrig att jag köper såna! haha

2010-09-22 @ 22:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0