Kalas

Idag fyller min moster år, så vi har vart där o fikat:) William blev jättetrött så vi åkte hem, vi lekte ett tag o sen somnade han på stört. Nu sitter jag o ska äta lite kvällsfika.
Imorgon ska jag bara tvätta o sen äta hos Pia, på tisdag ska vi träffa Sanna :D kul kul =)

Svar till anonym:
Hård o hård vet jag väl inte, för det första riktade jag det där till tjejer som blir gravid o går o gör abort som inte skyddar sig, och det framgår ganska tydligt när jag skrev " ... går och gör abort och sen blir gravid efter nån månad igen" eller hur ? Visst finns det riktiga "misstag" men det var ju inte det jag skrev om?
 Självklart ska man inte behålla barnet om man inte klarar av det och om man då har haft preventivmedel så finns det ju inget att göra åt, det fattar väl jag,. -Men sen finns de dom som skiter i att skydda sej o blir gravid och tar bort det och det var DET jag skrev om. Sen så ser man ju vad videon handlar om och jag tvingar inegn att titta på den så det är ju helt upp till dig eftersom du kände dig lite träffad känns det som.
Och varför vara anonym? Det är väl inte farligt att skriva sitt namn:) Jag får väl "be om ursäkt" om någon kände sig träffad då men som det står i texten menade jag dom som gör abort flera gånger utan att bry sig.


c yooou =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0