Long time no see

Nä jag skriver lite när jag känner/hinner :)

Just nu väntar vi på Hampus, han e på stan o hämtar en kompis. Vi gick upp till Williams farmor för ett tag sen, hon var barnvakt åt Hugo, Williams kusin. Willepill va skit intresserad av honom o ville typ dra i hans kläder o greja. Till slut fick han tag på Hugos små lockar o slet tag, stackarn blev helt chockad haha, sen tog han dosan o slog han i huvudet med den, taskig bebis jag har :) Efter ett tag tyckte han att det blev tråkigt, då hämta han stereodosan o satte på Magnus Ugglas hotta brudar haha :D Lillprinsen

Snart blir lillhjärtat 7 månader. snacka om att de går fort :P han krypr inte på riktigt än men typ, så kul för han lärde sig backa först o sen ta sig framåt:) Han älskar dosor, och telefoner ska vi inte prata om. Antar att han fått det av sin pappa.. hehe. Han springer omkring i gåstolen oxå, när man ska duscha så rullar han efter o står o tittar. Häromdagen var jag i köket o han i vardagsrummet, så hörde jag en smäll, då hade han kastat ner en vas med grenar på golvet o sen hade han gått därifrån hahah:D Gå vill han oxå göra, nästan hela tiden, rangligt äre men han tycker de e skit kul o trippa omkring i lägenheten.

Nu lär jag plocka upp lite här, ligger leksaker all over :) Så jäkla skönt om man behöver gå upp på natten o trampa på bilar o ja jag vet inte allt hehe. Ska fixa lite bilder oxå, har köpt ny dator så måste lägga över allt o insallera o greja men det tar jag sen :) Ha en trevlig helg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0