Lost..

Hehe jag & Erika & William skulle gå ut o gå lite, så vi gick till hemlingby... Sen hitta vi inte tillbaka :D hahah snacka om dåligt lokalsinne hehe men tillslut kom vi hem till aberg iaf :D Vi ska gå en sväng på onsdag oxå, skönt :) Nu ska jag kolla på Glee haha så jävla bra :D

Svar på ännu en anonym kommentar: Nej jag är inte gravid och vi ska inte ha nå mer barn förns om nått år. Förresten vem e du från hofors? Jag vet inte att jag känner nån därifrån.. Konstigt om det rykten i hofors :S

Kommentarer
Postat av: Emelie - ensamstående mamma till Wilma

sv:

tv är bäst :D haha. Hihi ja min lilla bebis :D

2010-09-13 @ 21:48:38
URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0