dagis

Äntligen har vi fått ett vettigt dagis, hehe. Ville absolut inte att min lilla prins ska gå på ett dagis där fröknarna glömmer bort barnen.. Självklart fattar jag ju att dom förmodligen har fullt upp eftersom jag antar att det går mycket barn där och sådär men sånt får inte hända och det skulle inte kännas tryggt att åka iväg till skola+jobb när han är där. Men det behöver vi in te fundera på nu heller eftersom dom ringde och erbjöd en plats på Fruns Hage, PERFEKT ju! Skulle nånting hända tar det mig MAX 2min så är jag där :) Känns skönt !
Drygt bara att det är inskolning i mars men det är ju inte alltför långt kvar, får försöka med barnvakter o grejer, hittills har det funkat finemang :)

Annars flyter allt på som vanligt :) Jag går i skolan & Hampus jobbar och William leker med sin farmor eller mormor så han har det bra minsann haha ! Känns tråkigt o åka till skolan och vara där på dagarna och sen komma hem vid 15-16 tiden men det e ju så det brukar funka. Och det går absolut ingen nöd på W. Det är jag som e fjollig hehe:)

Nu ska jag läsa ett tag sen sova, imorgon är det skola igen. Bye


Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Åh vad sköt att ni fick plats någon annan stans. Fruns hage har dom någon uteplats? Ser inte ut så så därför valde vi inte det dagiset.

2011-02-15 @ 22:50:43
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Sandra, Colins mamma

Ja okej. För det har vi haft som krav att dom ska ha fin gård. Men är det bra där kanske man ska söka dit också det är ju nära oss. Vi kommer aldrig att sätta Colin på ett dagis vi inte trivs på. Då får han vara hemma. Vi betalar hellre barnvakt än att lämna honom på otrygga ställen. Hoppas det blir bra där!

2011-02-16 @ 20:17:30
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0