Snorigt

Ja här har vi sjukstuga, William har vart dålig ganska länge nu och nu har han fåttt feber oxå.. jätte tråkigt är det. Han vill inte leka eller nånting, han föredrar att sitta hos mig eller hampus o pilla på nån mobil, hehe. :)
Även jag har vart dålig, och därför har jag missat 2 dagar av praktiken, INTE bra, men det är som det är, vill ju inte smitta ner gamlingarna precis.

Idag har jag vart o tatuera mig, hade jätte tur, hampus ringde åt mig igår och jag fick tid idag =) dom hade en avbokning. Jag skrev William på armen och byggde ut den gammla litegrann. Jättefint blev de och jag e nööjd =) Lägger in en bild sen, vet ej vart kamera sladden är.. 

Nu ska blir de GLEE , som vanligt =) sen kommer Hampus hem o då kanske de blir en film, eller 2 ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0