härliga tider

Fastän det har vart piss väder idag känns det ändå som att det går mot våren :) Och det mina vänner är väldigt välkommet ;-)
Det var väldigt längesen jag skrev men vi har fullt upp med skola,dagis,jobb o allt vad det heter och jag prioriterar inte att skriva, men jag vill skriva mer för jag tycker det är roligt att kunna gå tillbaka och se vad man gjort.
Iaf, tänkte skriva lite om dagis. William harju börjat på fruns hage och det går skit bra! Jag är så stolt över min prins för han är så duktig:) Han somnar direkt när de lägger ner honom o äter bra osv. När jag lämnar honom kan han bli lite ledsen men sen vinkar han och säger hejdå efter 1 minut hehe.
Dagis är oxå jättebra, för de har nyss gjort om så nu är det ett dagis för 1-3åringar och det e 2avd, fast dom är öppna så dom leker gemensamt. Det är litet o bra så personalen känner barnen bra, dessutom trodde jag inte att de hade nått att gå ut o leka till men det finns ju faktist en stor gård med lekpark o grejer så det e skitbra, sen ärdet portkod oxå o det e ju suveränt:)
Med andra ord är vi väldigt nöjda med dagiset och pedagogerna :D
Kan ju tillägga att det är väldigt praktiskt att ha dagis och skola med 5 meters mellanrum =)

Imorgon ska William vara ledig från dagis, jag har bara en lektion och hans farmor är ledig så hon ville ta honom då :) Så efter skolan blirdet stan en sväng med Saga & sen ska vi träffa Erika o titta på deras barnrum :D Längtar verkligen tills deras bebis kommer :D

Innan jag går o lägger mig tänkte jag lägga upp en video ni måste kolla på. Sjukt söt unge !! ha ha


Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Men där ser man vad man hade förutfattade meningar där bara för att man sett det utanför. Då kanske man ska skriva till det på listan då har vi bara 5 min till dagis. Det finns ingen risk att dom kan komma ut på gatan från gården? Jag är jättenojjig eftersom Colin hittar på hyss hela tiden så han skulle säkert rymma om han kom på iden.

2011-03-11 @ 07:26:57
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Frida&William

Ja men jag trodde ju oxå först att de inte va nån gård osv, men sen fick jag reda pådet :) Nää ingen chans såvida inget barn kommer på koden men de e knappast troligt eftersom dom e typ 3 år de äldsta, haha. Sen är ju alla fröknar ute när dom är det så dom har full koll:) Ja gör det ni:)

2011-03-11 @ 14:51:01
URL: http://fecn.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

hihihi

2011-03-11 @ 22:22:46
URL: http://saratilling.se
Postat av: sanna

Kan berätta för dig sen ja :D kul när folk blir nyfikna :D haha.. Jaa självklart när som helst funkar,typ :) Puss

2011-03-19 @ 13:46:58
URL: http://sannalovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0