Vår!:)

Nu är det vårigt ute minsann! Så jävla skönt när man slipper vinterjackan och kan ta fram skinnpajen;)
Idag har jag & prinsen vart hem till Erika & Mackan och hälsat på :) Dock en snabbis, - men ändå. Dom hade gjort så fiint i barnrummet och Erika börjar bli tjock ;) <3 Längtar jättemycket efter att få träffa deras efterlängtade guldklimp!

William ligger och sover och jag försöker komma in på Skatteverkets hemsida (!!!!) Men fler än jag verkar vilja göra det, och det resulterar såklart i att sidan är överbelastad ! Drygt eftersom man är ju nyfiken om man får nå pengar tebax:)

Skolan går sådär, eller det går bra, men det är så himla mycket att göra så från och med nu är mina framtida kvällar vidga åt plugg. Känns mindre roligt men jag måste bli klar med skolan! Det är prio 1. Efter lillfisen såklart!

Imorgon är det som vanligt, skola + dagis. Efter det vet jag inte vad vi ska hitta på. Nånting dyker väl upp, annars finns det gott som sysslor hemma att göra ;-) Kanske tar en promenad i nya vagnen. Sålde den andra för William satt inge bra i den, han satt lixom bakåtlutad, och det gillade han inte! Han vill ju se allting :) Så nu har vi köpt en Brio Race -11. En Perfekt vagn !=) Jätte nöjda.

Som jag sa tidigare har jag skolgrejer att göra, imorgon har vi prov så lär väl sätta mig o läsa lite.
Adjö !

Kommentarer
Postat av: erika

hehe go du är gumman! :) .. <3

2011-03-23 @ 19:08:11
URL: http://eeriiika.blogg.se/
Postat av: erika

jag med!! :D:D:D .. så sjukt att JAG ska bli mamma :p <3

2011-03-23 @ 21:38:20
URL: http://eeriiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0