TGIF

Härliga fredag :) Imorgon blir de shopping med mamma i stockholm, aall day :) ska bli skit kul, längesen jag handlade massa nytt till mig, meen jag ska inte glömma prinsen, har suttit o kolla massa sidor på internet, han ska få en massa fint han med :D Ska köpa en baseboll jacka åt han, han kommer bli så fin i den :D

Annars har jag vart i skolan idag, vi spelade brännboll, de va skit kul :) skulle egentligen inte vara med för min hals verkar ha sagt upp sig så just nu låter jag som en 13 årig finnig tonårskille som just kommit i målbrottet :) anyway, efter skolan gick jag & rebecka till donken och åt lunch :) sen tog jag bussen hem till min prins v som var hos farmor:) Nu har jag & Hampus delat på en pizza, och jag har sorterat tvätt. Ska fortsätta kolla på Talang nu, det var faktist bra denna gång, oftast äre en massa skit bara.

Hörs när vi hörs :D

Kommentarer
Postat av: Mimi

Snygg design :P

2011-05-12 @ 15:18:18
URL: http://mimibodin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej:) nej jag vet inte alls hur det är och menade heller inte på att det skulle vara dåligt, men jag skulle inte vilja att hon gick där efter det jag hört om dom som vikarierat där..men självklart, alla förskolor har vell både bra och dåliga sidor, som allt ..

2011-12-03 @ 00:05:26
URL: http://fraajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0