Måndag

Måndag och ny vecka :) Idag var lilleman trött, han ville inte vakna när klockan ringde, jag lag mig brevid honom o han bara "neej mamma aj aj" hahah sötnosen :D Han blev iaf glad och pigg när jag lämnade han på dagis :) Efter dagis mötte jag upp min granne och gick en snabb promenad på 50 min, vi ska göra det varje morgon efter dagis :) Sen gick jag hem och gjorde klar måndagens och halva tisdagens plugg, o nu har jag ätit lunch och ska göra mig klar och åka till skutskär på jobbintervju :) Imorgon är det alla hjärtans dag o då ska vi inte göra nått speciellt, bara vara hemma o mysa :) Lillprinsen ska sova hos farmor på onsdag och då ska jag o Hampus åka till antingen stockholm eller uppsala o shoppa lite o äta o sådär :) lutar nog åt uppsala, känner mig lite mer hemma där haha :) Fixar lite bilder under dagen :)

Kommentarer
Postat av: azin

Hej hej :) Söt Izzy är!

Jag beställde dem här: http://lekmer.se/search/?q=bokst%C3%B6d

Haen toppen dag :D

2012-03-30 @ 13:21:32
URL: http://aziins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0